Producători

Furnizori

Buletin de știri

 

Livrarea in Oradea pentru comenzi mai mari de 300 Lei este GRATUITA 

 

Livrarea comenzilor mai mari de 500 lei, in ORADEA, este efectuata de cabine-hidromasaj.ro sau parteneri. Produsele sunt in general livrate in maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii atunci cand produsele sunt pe stoc. Livrarea se efctueaza intre orele 09:00 - 17:00 si este doar pana in fata imobilului.
Livrarea comenzilor mai mici de 500 lei , in ORADEA, este efectuata de firma de curierat URGENT-CARGUS. 
Pretul orientativ al curierului este specificat in pagina produsului.Acesta poate sa difere in functie de localitatea Dvs, o importanta majora o are zona in care Dvs va incadrati in functie de traseul curierului URGENT-CARGUS,ruta o puteti gasi la adresa: https://www.urgent-curier.ro/Private/Calculator.aspx

 

Livrarea in tara 

 

Livrarea in tara se efectuaza cu "Urgent Curier"sau cu masinile noastre . Pretul calculat automat este orientativ el putand varia in functie de volumul coletului expediat / de numarul produselor comandate dar si de zona in care Dvs locuiti.Va rugam sa cititi mai sus detaliile.

 

NOTA:

 

Va rugam sa ne furnizati date de livrare exacte si complete.
Livrarea produselor comandate se face in termen de aproximativ 48-72  de ore, insa termenul exact va va fi comunicat ulterior plasarii unei comenzi.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele intarzieri ale expeditiei daca acestea sunt cauzate de transportator.

 

 

 

RETURNAREA PRODUSELOR

 

Aveti dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

 

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca un email trimis la adresa: office@cabine-hidromasaj.ro dar si sa ne contactati telefonic la numarele: 0743-981861 sau 0741-016512

 

Consecintele retragerii

 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii de catre noi a produselor.

 

Vom efectua aceasta rambursare prin ordin de plata, rambursarea sumei pe card, mandat postal sau numerar la sediul firmei, in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

Expediaţi produsele prin curier la adresa Str. Aurel Lazar nr. 4,Oradea, judet Bihor, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

Costul direct al returnarii produselor va fi suportat de catre cumparator.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

 

Se vor opri sumele necesare reconditionarii si reambalarii produselor pentru a putea fi revandute.

 

1.In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, SC HEROLD TRADE SRL  are dreptul de a decide acceptarea sau refuzarea returului.

 

2.Produsele ( mobilier, canapele, saltele) executate pe dimensiuni speciale si/sau personalizate de catre client  nu vor putea fi returnate;

 

3. Pentru a putea fi returnata, comanda Dvs. trebuie sa fie insotita la returnare de toate documentele care v-au fost inmanate odata cu produsul: factura, chitanta, certificate de garantie si orice alte documente care v-au fost predate;

 

4. Daca nu detineti toate aceste documente, nu puteti returna produsul;

 

Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.

 

Formular de retragere

 

Va vom trimite in email un formular de retragere prin care ne informati despre decizia Dvs de a ne returna produsul sau produsele achizitionate.

 

MODALITATI DE PLATA:

 

In momentul plasarii unei comenzi catre SC Herold Trade Srl, consideram ca sunteti de acord cu termenii si politica companiei referitoare la transport, livrare, returnare si optiunile de plata oferite de companie, asa cum sunt ele prezentate pe http://www.cabine-hidromasaj.ro , precum si cu eventualele actualizari care se vor face.

 

SC Herold Trade Srl pune la dispozitia dvs produse de mobilier (scaune, mese) , cabine hidromasaj, cazi cu hidromasaj si multe alte produse pentru amenajarea locuintei Dvs, cu plata in numerar sau plata  prin Virament Bancar direct in contul nostru de la Raiffeisen Bank Oradea.

 

Plata in numerar

 

Plata cu numerar se face in lei, la livrare. Putem cere de asemenea plata unui avans atunci cand produsele se aduc pe comanda.Avansul variaza intre 10% si 50% din valoarea produsului .In momentul comenzii va vom informa care este procentul care trebuie platit ca si avans. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.


Cum returnezi produsele achizitionate:

  1. conform legislatiei in vigoare aveti 14 zile la dispozitie de la primirea produselor
  2. produsele aduse pe comanda nu se pot returna 
  3. cand returnezi un produs acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, nepurtat, fara pete sau rupturi
  4. este necesar sa fie insotit de eticheta initiala, intacta, in ambalajul original, care contine codul de identificare al articolului.
  5. ambalajul nu trebuie sa aiba urme de scotch sau alte materiale in plus pentru ambalat
  6. trebuie sa ni se aduca la cunostinta obligatoriu prin apel telefonic si e-mail
  7. nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
  8. cand doriti sa faceti un retur va rog sa ne solicitati formularul de retur